Miután ezer éve a büdös Pesten elloptak egy vadi új bicajomat a munkahelyem kamerával őrzött parkolójából úgy, hogy le is volt zárva, vettem egy használt, szakadt montit. Ez egy régi Diamondback, amit sokáig úgy használtam, ahogy volt.
Aztán miután beköltöztünk a mostani házunkba, valamikor felújítottam, amiről írtam is itt_ezen_a_linken.
Azt nem tudom, miért nem jöttem rá sokáig, hogy ez a váz nekem kicsi (19"), de az utóbbi időben egyre kényelmetlenebbnek éreztem és eldöntöttem, hogy kell egy nagyobb. De csak vázat kerestem, mert jó ötletnek tűnt, hogy a régiről mindent átépítek.
Itt a lényeg az, hogy 190 cm vagyok, amihez elég nehéz régi vázat találni, de pár hónap után sikerült egy Schwinn-t beszerezni (22").
Az átépítést csak télre terveztem, de egy 21 km-es kör megtétele után hazaértünk, és nekiestem szétszedni a régit (mert annyira kénylemetlen volt), meg átpakolni a cuccokat az újra (stílusosan, mint az arabok a porban papucsban, de itt csak kiszáradt fű van :D):
Már előre tudtam, hogy a kormány nem egyezik a régivel (1 1/8" menetes), ezért rendeltem hozzá egy stucnit a marketplaccról, meg egy új kormányt egy webshopból. Mindegyiknél az volt a lényeg, hogy magasabb legyen, mint a régi.
Viszont 2 dolgot elbaszarintottam:
1. a fék, ami hátul ok lett volna, volt hova beakasztani a bowden végét, ami a cantiféket húzza, de elöl nem, ezért rendeltem V-fékeket, 2. képen látszik:
Aztán akkor már ha rendelni kellett, a hátsó is ilyen lett, hogy egyforma legyen.
2. az első váltó: a régi vázon alulhúzós volt, az új vázhoz pedig kellett vennem egy felülhúzósat
Na de sikerült a transzformáció, ez a lényeg :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.