Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2018. október 04. 08:05 - csallob

Garázs festése

Nagyjából két hete készült el a garázs külső festése. Még az egész művelet előtt az egyetlen ablak mellett befejeztem a hiányzó ck-lapok pótlását, valamint ugyanezen az oldalon nem volt vízszintes a ck alsó vonala, ezt is kipótoltam. Elég egyszerű a dolog, az apósom, aki festő, leglettelte a sarokéleket és a ck-lapok illesztéseit a megmaradt flexibilis csemperagasztóval, meg persze hálót és elvédőt is tett bele. Én mire hazaértem a munkából, már csak a csiszolás maradt, ezt megcsináltam egyedül, aztán meg pár napon belül lealapozta és lefestette két rétegben. szóval itt nem sok mindent csináltam, de legalább egy fokkal jobban néz ki, mint előtte szürkén :)

A csemperagasztó a kandallóépítésből maradt, amiről még mindig nem írtam, de talán hamarosan :)

Itt egy kép a csiszolás utáni állapotról alapozás közben:

img_20180915_073627.jpg

Aztán a színezett állapot:

img_20180922_164811.jpg

Garázskapu még mindig nincs, de majd annak is eljön egyszer az ideje.

Címkék: festés garázs
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7914280687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felhő Rita 2021.08.06. 22:15:13

Szia!
Azt megkérdezhetem, hogy milyen festéket használtatok? Valami egyszerű kültérit?

csallob 2021.08.09. 10:50:58

@Felhő Rita: Szia, igen, valami kültéri, de nem emlékszem sajnos, hogy pontosan milyen márka

Felhő Rita 2021.08.09. 12:51:49

Már ez is segítség. Köszönöm!
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása