Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2024. május 03. 10:31 - csallob

Kerti tavacska

A lányok hazahoztak két aranyhalat, amikor az apósom megszüntette az ő tavukat, ami még annál is sokkal kisebb volt, mint amit mi összehoztunk. Szóval ezzel kezdődött az egész.

Szegény halak egy 200 literes hordóban voltak, amíg megjött megrendelt tófólia, és az egyik sajnos nem érte meg, hogy rendes helyük legyen.

Egy kb 2*1 méteres gödröt ástam pár lépcsőzött szinttel:

1799cc55-5921-4b0f-99b2-62a6f218f64e.jpg

Aztán ebbe bekerült a geotextil és a tófólia (4*3 m méret kellett), amire rögtön töltöttük is a vizet, hogy beigazítsa a helyére:

img_20240418_170551.jpg

Körbe a széle alá tettem földet, ami kiemelte kicsit, aztán ahogy az egy peremet képezett, a kilógó részekre visszapakoltam szinte az összes kiásott földet, így most a tó peremének a szintje kiemelkedik kicsit a környezetéből:

img_20240418_185648.jpg

Végül a körbeterítettem a partot geotextilcsíkokkal, amire valami lapos köveket tudtunk szerezni a tüzépről:

img_20240420_131110.jpg

A növényeket pedig a Rába melletti patakból ástam ki és toltam haza talicskában, aztán műanyag kaspókba rakva tettem a tóba.
Végül a lányok a Mamával vettek még 3 halat, hogy az egyetlen túlélő ne legyen egyedül. Most úgy néz ki, hogy tök jól érzik magukat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr4618395717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása