Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2023. október 18. 14:32 - csallob

3. Mopedcross Nagykanizsa

Október 1-én került megrendezésre a 3. Mopedcross verseny Kanizsán, mire szerencsére el tudtam menni. A részvétel már más tészta, de mindjárt írom :)

Pont előtte egy héttel adtam el a Riejut, mert hogy minek az nekem, úgyis gagyi futóműve van... Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan elviszi valaki, meghirdettem, aztán pár nap múlva már nem is volt :)

Mivel csak a mopedrallys simson tákolmányom volt ilyen célra, csak azzal tudtam indulni, ami elsőre jó ötletnek tűnt. De aztán már a bemelegítésnél rájöttem, hogy ez nem ide való jármű :)
Csak kb 4 ismerkedős kört tettem meg, mert gondoltam, hogy úgyis majd csak lassan körözgetek, és lehozom a napot törés nélkül. De aztán ahogy elkezdődöt a verseny, mentem, ahogy a motor bírta :D
Voltak gyerekek is, akikkel nem is volt semmi gond, egyet kivéve: egy 6 éves kisfiú nagyon lassú volt a kis pocketbikejával, aztán ahogy egy lejtő után egy jobbos kanyarban külső íven ki akartam kerülni, kiszálltam a pályáról, mert a poros részen nem tapadt az első kerék. Ez a 11. körében volt a 3 órás versenynek. Elestem, de tigrisbukfenccel sikerült úgy megoldani, hogy semmi sem fájt. Viszont a motor bőgött az oldalán fekve, lecsúszott a gázkar a kormányról és elgörbült a kormányhatároló. Ekkor eldöntöttem, hogy kiszállok, nem ér ez annyit, hogy jobban lezúzzam a motort és ne tudjak menni az őszi mopedrallyra okt. 28-án (az fontosabb).

Ide amúgy is csak azzal a szándékkal mentem, hogy elkörözgetek, meg bandázok a többiekkel. Na, a motort meg tudtam tákolni annyira, hogy visszamentem vele a depóba és átöltöztem. Aztán kb 15 perc múlva jött a Moncsi is, akinek a saját szarja be se indult reggel, a Laci hozta neki a mopedrallys robogóját, azzal tudott menni 19 kört, aztán az is megállt. 

Ezután már csak bandáztunk, meg segítettünk a többieknek (tankolni, lánckerékcsavarokat meghúzni, ...)

Ja, és ami még fontos, hogy ezt a rugós kipufogórögzítés tesztjének is szántam, ami sikerült is, semmi gond nem volt vele. Bevált a dolog.

Van pár képem is, azokat ide beteszem.

Na ez nem indult be:

img_20231001_094447.jpg

img_20231001_094608.jpg

Itt még köröztem az elején:

fb_img_1696179532787.jpg

Itt már csak a többiek köröztek:

img_20231001_124043.jpg

img_20231001_130630.jpg

img_20231001_130633.jpg

Laci pihen, de amúgy végig nyomta:

img_20231001_130610.jpg

Itt pedig az elhajlott kormányhatároló:

img_20231007_171722.jpg

Aztán ahogy megoldottam erősebb anyagból, talán többet nem hajlik el:

img_20231008_105625.jpg

Kezdek egész jól belejönni a hegesztésbe, amit az is bizonyít, hogy a régi nem letörött, hanem elhajlott, meg ezt az újat is tök jól odabiggyesztettem :D

A végére még egy fontos info: vettem egy új kisendurot ilyen crosszos célokra, de majd arról írok külön :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8718237507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása