Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2020. április 27. 18:03 - csallob

Autófiatalítás

Ezt a jó Corollát:

260046_246987305318448_4150712_n.jpg

Cserélem éppen erre a szintén jó Avensisre:

2020-04-242.jpg

A Corolla 97-es (megy az Apuhoz, mert neki megállt a Poloja) az Avensis 2003-as, tehát 6 évet fiatalítottam :)

A Corolla amúgy jó állapotban van, mindig mindent megcsináltattam rajta, ami igényelte a törődést (alvázvédőzve is lett 2 éve, az Apu jól jár :) ). De mivel kicsi, meg az Ani szerint nőies, kerestem egy nagy férfiasat. Az Avensist holnap viszem eretetiségvizsgára, meg átvizsgálálsra, hogy kiderüljön, milyen állapotban van. Mert az volt, hogy 2 db 2007-est átvizsgáltattam az autorevizor.hu-val, amiket 2 milla körül árultak, németországból származtak, csupa rozsdásak voltak. Ez meg itt volt Lentiben 50 km-re, igaz, hogy 2003-as, de féláron azokhoz képest, és nem annyira rozsdás. Én néztem át, nem tűnt annyira rossznak, mint a drágák a részletes fényképek alapján. Szóval inkább költök erre, és akkor is bőven azoknak az ára alatt maradok. A kor meg nem érdekel, nem bírom az új műanyag autókat. Ebben amúgy 2.0 benzinmotor van, 147 LE, 218E km.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2415644762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása