Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2024. február 27. 11:39 - csallob

3D kerítés - Belátásgátló szalagok problémája

Legutóbb ott hagytam abba, hogy a szalagokat megvettem, de a hidegben nem fűztem be...
Hát kár, hogy oda se próbáltam, mert 1,5 hete szerettem volna megcsinálni, de akkor szembesültem vele, hogy valami nem ok: 

  • a szalag 19 cm széles
  • a rések a kerítésben 18,3 cm-esek
  • így csak gyűrődésekkel lehetne beszenvedni a helyére

Hagytam a francba és nekiálltam keresgélni a neten, meg megmértem az egyik szembeszomszéd kerítését, abban 20 cm a rés. Korábban azt gondoltam, hogy ezek a kerítések valami standard alapján készülnek, de úgy néz ki, hogy nem.

Aztán egyik nap megálmodtam, hogy hogyan tudok levágni hosszában 1 cm-t abból a fosból: kell egy szűk rés, amin keresztül tudom húzni úgy az egész tekercset, hogy közben egy penge végig elvágja. A megoldás a következő összeállítás lett (a két L-vas között egy nagy tejfölös vödörből vágott távtartók adták meg a megfelelő réstávolságot):

img_20240224_131526.jpg

img_20240224_131521.jpg

Na ezt így szépen végighúztam nyolcszor, mert 8 tekercs volt, aztán újra feltekertem őket, hogy másnap elkezdhessem befűzni. 
Ezután még a rögzítőket kellett méretre vágni, 200 db-ot, mert persze azok is 19 cm-esek voltak. Azt így oldottam meg:

img_20240224_161052.jpg

Tegnapelőtt pedig befűztem a csíkokat, a végeredmény ilyen lett:

img_20240225_150407.jpg

 

Címkék: kerítés
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7218340531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása