Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. november 26. 21:20 - csallob

A terasz festése

A terasz elég hányadékul nézett már ki régóta, mert a lányok nem kímélik (homokozás, mindenféle trutymó keverése, macska, bármi). Kellett valami olyan megoldás, amivel kicsit jobban rendben tartható.

Még régebben olvastam egy másik blogon, hogy a betonfesték mindenre jó: https://elsohazunk.blog.hu/2017/12/31/terasz_epitese_ii

Írtam a srácnak, hogy milyen tapasztalatai vannak, és persze válaszolt, ahogy mindig, mert nagyon rendes. Korábban a kandalló, meg a terasz kapcsán is értekeztünk már.

Szóval én nem azt a festéket tudtam megvenni, amit ő, de valami oldószeres szürke festéket ajánlottak a festékboltban, amit el is hoztam (a nevére nem emlékszem). Kicsit furán néztek rám, hogy ezt fára kenem, de meggyőztem őket :)

Tökre úgy rémlik, mintha már írtam volna erről valahol, de nem találom.

Itt egy kép, hogy milyen lett:

img_20191116_150819.jpg

Elvileg jó lesz, mert nem szívja be a vizet, hanem lefolyik róla, így lemosható is, talán kopni se fog nagyon. Sajnos nem lett olyan sötét, mint a lábazati festék, de az nem is biztos, hogy jó lenne pl melegben mezítláb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5415326314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása