Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2023. szeptember 21. 11:30 - csallob

Macskaház

Mivel a macska ki lett tiltva a garázsból, ahogy nemrég az ajtós posztban írtam róla, kellett neki valami hely, ahol télen meghúzhatja magát a hidegben.

Először arra gondoltam, hogy az itthon lévő maradék faanyagokból összedobok valamit neki. De aztán elvetettem az ötletet, mert sok baszakodással járt volna. Szóval inkább elfutottunk a lányokkal OSB-t venni. A 8 mm-es lap került 7000-be, és még kb a fele meg is maradt, majd jó lesz még bármire.

Szigetelt házikó készült, dupla fallal minden irányból, hogy télen jó legyen a macseknak. Vannak a padláson 5 cm vastag táblás kőzetgyapot maradékok, amik erre pont megfeleltek. A belső fal pedig farostlemezből lett, ami szintén valahonnan maradt.

img_20230903_135556.jpg

img_20230903_135601.jpg

A szigetelés el van választva az alvótértől a következő képen látható fóliával, hogy ne okozzon viszketést, majd azután következik a belső fal:

img_20230907_162358.jpg

Felülről nyithatóra hagytam, hogy ki lehessen takarítani, ezt két kis zsanérral oldottam meg, és itt is van szigetelés egy zsákba csomagolva: 

img_20230921_112332.jpg

Aztán végül a kész állapot:

img_20230907_162426.jpg

A macskusz rögtön bebújt, amikor megmutattuk neki, szerintem hidegebb időben használni fogja.

Címkék: macskaház
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8918218929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása