Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. július 30. 08:37 - csallob

Robotfűnyíró

Vettem egy ár-érték arányban jónak számító robotfűnyírót, de nem működik, ezt csinálja: Youtube link

Ez egy Riwall RRM 1000, cseh/kínai, 4Ah-s akksival és tud 1000 m2-t elvileg.

Leástam a határolókábeljét, aztán amikor indítani akartam, csak helyben pörgött, majd pirosan villogott. Egyeztettem sokat az eladó céggel, csináltam kisméretű próbaterületet, nagyon vízszintes helyen letéve a töltőjét, de semmi, mindig ugyanazt csinálja (hogy nem indul el a kábel mentén az inicializációs körre).

Most éppen szervizben van, remélem nem az derül ki, hogy semmi baja :)

Ha valakinek van ötlete, szívesen veszem a kommenteket!

UPDATE (2019.08.14): Tegnapelőtt felhívtam a szervizt, megerősítették, hogy valóban szenzorhibás a robot. Most arra várok, hogy javítható-e, vagy csere, vagy jön vissza az ára.

UPDATE2 (2019.08.23): az üzlet lebeszélte a magyarországi forgalmazóval múlt héten, hogy ők küldik nekem a cserekészüléket, erre ma felhívtam, hogy mifasz van, ők nem tudtak erről, fasza. Felhívtam az üzletet, akik egyébként rendesek, hogy legyen valami, mert nem jött cserecucc. Most egyezkednek újra a forgalmazóval. De a faszom tele van már az egésszel, mert ha az lesz a vége, hogy visszaadják a pénzt (mivel a forgalmazónál egy kibaszott darab sincs már ebből a szarból), akkor azt már megtehették volna múlt héten.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1014986236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása