Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2023. augusztus 29. 13:53 - csallob

Garázs macskátlanítás

Kizártam a kötsögöket :D

Szóval így pár év elteltével rászántam magamat, hogy vegyek egy ajtót a hátsó nyílásra, amit persze direkt egy ajtónak szántam, amikor megcsináltam a garázst. A szomszéd macskák teljesen be voltak költözve, ide jártak aludni, meg volt, hogy valamelyik ráfosott az egyik munkáscipőmre, amit ezután ugye egyértelműen ki kellet dobnom.
Amikor legutóbb Csurgóra mentünk, kellett amúgy is az utánfutó, így hazafelé az egerszegi praktikerből hoztunk egy akciós mellékbejárati-ajtónak nevezett, pont ide való olcsó műanyag ajtót (70 rugó volt).
Az eső se fog többet beesni, nagyon hasznos dolog ez :)
Nem is tudom, miért nem csináltam meg korábban.

Presze a nyíláson kellett alakítanom, a felső áthidalót is feljebb kellett tennem 5 centivel, meg alul is kivágtam a dupla alsó pallók közül a felsőt, ez is 5 cm. Ezután a küszöböt, ami maradt, lekentem fáradtolajjal, hogy vízálló legyen, aztán jöhetett az ajtó, vízmérték, ékek, csavarok, purhab, és pikk-pakk kész is lett:

img_20230820_112052.jpg


img_20230820_112022.jpg

Kívülről kell majd még neki valami szegély, mert kilátszik a purhab. De a lényeg, hogy nem lesz több macskafos. :)

Címkék: ajtó garázs
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5218203343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása