Idén sikerült részt vennem a kerülős túrán, ami augusztus 11-12-én lett megtartva, szóval most 2 napos volt.
Annyi volt a felkészülésem, hogy megtankoltam az 51-est, és raktam a légszűrő oldali dobozba pár tartalék alkatrészt (babetta FAGY gyújtóegységet, gyertyát, kulcsokat, fogókat, csavarokat, alátéteket, anyákat, kesztyűt, bowdenjavító-készletet).
A motorral se nagyon történt semmi a tavalyelőtti kerülés óta (pl az akkor ideiglenesen felhenkölt féklámpakapcsoló is állandósult), azt leszámítva, hogy tettem rá km-órát, meg indulás előtti napon kicseréltem a gázkart. Még a kerekeket is a túra közben kb félúton fújtam fel :)
Pénteken 9 körül találkoztunk a Chrisszel a kámi benzinkúton, ő Szombathelyről indult, én Szentgotthárdról.
Ezután Sümegen keresztül Edericsnél értük el a Balatont. Időközönként pihentettük a seggünket, mert ezek azért nem túragépek (meg nem 190 centis embereknek való, elég hülyén is nézhetek ki ilyen kicsi motoron) :)
Itt volt a pisi- és evős szünet kb 11-kor. Itt felhívta a Chris az ITI Tamást, hogy indulhat Ajkáról, akivel Füreden terveztük, hogy találkozunk. Tehát az északi parton indultunk el a körön.
Útközben valahol Füred előtt összefutottunk a Petivel és a Józsival, akik ellentétesen haladtak, mert a Petinek az első napon meg kellett csinálnia a kört, mert másnap indult nyaralni. Józsi meg elkísérte jófejségből, majd másnap velünk is lenyomta mégegyszer. Ők Pest-Fehérvár irányából jöttek.
Aztán Füreden találkoztunk a Tamással, akinek nem simsonja van, de aktív résztvevője a fórumnak, ahonnan ez a banda összejött. Ez volt, ha jól emlékszem 3/4 1-kor kb.
Innen együtt mentünk a szállásra Fűzfőre. Ott találkoztunk az Istvánnal, aki szintén Pestről jött és vártuk a Pest felől érkező Norbit és Danit. Meg persze a Józsit, aki későn ért oda, mert a Petivel megcsinálták a kört. És a Dávidot, aki szintén későn ért oda, mert nyaralásból jött éppen haza. A szálláson eldumáltunk, ettünk-ittunk, étteremben és boltban is voltunk. Páran szerelgettek is.
Másnap 8-kor indultunk a déli part irányába, ahol elég szarul lehetett haladni a dugó miatt (a sárga Duo nem tud elaraszolni a kocsisor mellett), meg néha megálltunk szerelni is (szerencsére nem az enyémet :) ).
Szentgyörgyön akartunk enni a Csillagvárban, de akkora sor állt az utcán, hogy átmentünk a Gulya Csárdába. Keszthelyen egy benzinkúton elbúcsúztunk a Pest felé menőktől, aztán Edericsnél mi a Chrisszel Sümeg felé vettük az irányt, mert így már körbeértünk. Ezután már csak Sümegen csináltunk képet. Tankoltunk es pihentünk kicsit.
Innen lenyomtuk a távot Kámig, ott már csak kb 5 percet pihentettük a seggünket, aztán mindenki irány haza.
Sajnos nem tudom pontosan, hogy mennyit mentem összesen, mert a második napon kb 20-30 km után elhalálozott a km-órám (remélem, hogy csak a műanyag meghajtó része). Az első nap még tudtam, hogy 196 km-t tettem meg, ekkor 6 litert tudtam tankolni. A második napon Sümegen tankoltunk, ott csak 5 L ment bele, de még hazáig hátra volt kb 100 km.
Jó volt így összejönni, volt pár ember, akikkel most találkoztam először. Legközelebb is megyek, ha újra szervezünk ilyet.
Azt hiszem, a motortartó részt át kéne néznem a gépsárkányon, mert eléggé rezeg, de ettől függetlenül jól bírta a túrát a kismotor. A babetta gyújtással és az ezzel járó ledes lámpákkal nincs gond, csak az indexnek zavar be a gyújtás, azokat távolabb kellene tennem egymástól. Na meg az ideiglenesből állandósult féklámpa kapsolót se ártana rendesen megoldani.
A mopedrallyhoz képest ez nem nagy cucc, azt leszámítva, hogy agyon töri az ülés az ember seggét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.