Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. szeptember 15. 16:20 - csallob

Robotfűnyíró - működik

Sok szívás volt a robottal (Riwall RRM-1000), de szerencsére kicserélték, mivel tényleg hibás volt gyárilag, ahogy múltkor írtam is.

Most ennyire jól néz ki az udvar úgy, hogy csak a robot nyírja:

img_20190908_130446.jpg

A gyeprácsot feltöltöttem homokkal, mert földdel már vagy 3x megcsináltam, de mindig süllyedt, és féltem, hogy a robot nem fog tudni elmenni rajta a néhol 5 centis lyukak miatt. Ott ezért most kicsit ronda, de majd csak benövi egyszer valami zöld :)

A következő képen látszik azért a különbség, hogy milyen, ahol nyír, és milyen, ahol nem. A tuják és a málna-szeder között kevesebb, mint 1 m távolság van, ez kb 10 m hosszan, ezért oda nem mertem volna beengedni a robotot, ott marad a benzinessel nyírás, de nem baj, mivel a ház előtt is azzal kell nyírnom, mert oda meg végképp sehogy nem tudtam volna megoldani, hogy odavezessem.

img_20190908_130536.jpg

A hátsó, kerítésen kívüli kertrészen, amikor ráengedtem, 2 hetes, 15 cm-es fű volt, amit simán 2 nap alatt úgy leszedett, hogy alig maradt pár folt. Azóta meg teljesen egyenletes mindenhol. Nekem nagyon bejött ez a robot, főleg, hogy nem kerül annyiba, mint a nagynevűek (pl husquarnából, ami tud 1000 m2-t, az fél millió, ez meg 200 ezer volt).

Teszek ide egy videót, amin éppen megy haza a töltőre, miután elfáradt: youtube link

Úgy tűnik, hogy jó lesz ez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2215051668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása