Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. június 23. 20:40 - csallob

Simson

Egy időben gondolkoztam azon, hogy kellene nagymotor jogsit csinálnom, és akkor milyen jó lenne tavasztól őszig azzal járni dolgozni. De aztán elvetettem az ötletet, mert nincs kedvem a macerához. Ezért azt a megoldást ötlöttem ki, hogy akkor legyen Simson.

Nem gondoltam volna, hogy manapság ilyen nehéz és ilyen drága dolog Simsont venni. Itt a környékünkön nem nagyon találtam, de pl az Alföldön lehet venni 100 körül is már.

Az volt a tervem, hogy veszek valami lepukkantabbat, aztán jól felújítgatom, de olyat se lehet találni.

Aztán amikor sok nézegetés után feltűnt a jófogáson egy szombathelyi hirdetés, gyorsan rárepültem, mert a képek alapján jónak tűnt. Pont az Ani névnapján vettük meg nekem, biztos neki is jó ajándék volt :D

Ezittaz (ez a kép még az eladónál készült):

img_20190602_100735.jpg

Csak annyi baj van vele, hogy nem sok szerelgetnivaló van rajta, mert elég jó állapotban van :)

Ez egy S51B elvileg (az adattábláján egyszerűen csak S51), nem az eredeti kipufogó van rajta, hiányoznak a tükrök, és nincs bekötve a sebességmérő, meg nem egyforma a két felni. Elvileg 60-as henger van rajta, meg babetta gyújtás (ami nem megszakítós, kevesebb macera), 16N1-11 karburátor. Meg a hátsó lengéscsillapítók fogalmam sincs, hogy micsodák, de nem Simsonnak néz ki. Elég jól megy, bár csak 3 sebességes, viszont menés után lassú tempóra váltva elkezd fulladozni, mintha sokat kapna. A gumikon még rajta vannak szőrök, meg le volt festve a váz, tank és az idomok is. Ja és kaptam hozzá egy új endúró ülést, meg az eredeti megszakítós gyújtását a lendkerékkel. Amit itt felsoroltam, azok alapján mégis lesz vele szerelgetés (de eredetileg úgy terveztem, hogy ha nem kapok 4 sebességest, akkor beleteszem a 4.-et, de ezt így nincs szívem szétszedni, hiszen nemrég volt felújítva).

175 ezer volt, az eladó még el is hozta Szombathelyről (mert nekem sajnos nincs vonóhorgom). Az éves biztosítás meg valami 2700 volt :)

Ezen kívül még vettem egy sisakot is, mert a régi a szüleimnél van, és nem bírtam várni, meg az valami lilás, mindig utáltam, de mivel ajándékba kaptam, jó volt úgy is :)

Tegnap mentem egy "nagyobbat", ami kb 15 km lehetett, átmentem Szakonyfaluba, ahol éppen volt egy esküvő, néztek is, hogy mit csettegek ott :D

Majd valamikor meg kéne mérnem, hogy mennyi a végsebessége, érzésre talán 60 lehetett.

Nagyon tetszik, tök jó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7714908216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása