Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2018. október 07. 07:29 - csallob

Gardróbszekrény

Az volt az eredeti tervünk, de lehet, hogy csak az enyém, hogy pontosan a falban lévő, szekrénynek kihagyott helyre egy egyedi méretű beépített szekrényt építek. De már egy hónap híján 3 év eltelt a beköltözésünk óta és nagyon hiányzott a szekrény. Ezért rendeltünk egyet a jyskből, és végre nem szanaszét vannak a ruháink. :)

A falban lévő hely szélessége 215 cm, amit pedig venni tudtunk, az 202 cm, így meg maradt mellette hely a vasalódeszkának is :)

Amúgy volt egy kis malőr, mert nem néztem meg  a méretet, és úgy emlékeztem, hogy ez a 202 cm a magassága és hogy simám befér az ajtón, ha a nappaliban rakom össze. De hát nem így volt, mert a magassága 220. Emiatt volt egy csomó bútortologatás, a nappaliban le kellett újra fektetni, majd az oldalára felállítani, de ehhez a kanapét is arrébb kellett tolni. Majd egy kartonpapíron csúsztatva behúztuk-toltuk a hálószobába, ahol fordított művelet következett: persze először az ágyat kellett az élére állítani, aztán szekrényt lefektetni és ezután a talpára állítani. Fasza legózás volt :) Az Ani nagyon jól segített ebben, köszi, köszi! :)

Ez amúgy még csak a keret volt a hátlapokkal, ezután tettem bele a polcokat. De a polcokkal se ment minden simán, mert ehhez  a szekrényhez nem voltak olyan jó polcok, mint a 250 széles szekrényhez, de azért megvettük hozzá azt, mert a neten lévő képek alapján nem tűnt amúgy különbözőnek a kettő, csak a szélesség nem stimmelt. Gondoltam, hogy majd vágok le belőle. Azt feltételeztem a lyukakról, hogy ugyanolyan magasan lesz minden. De persze nem így volt, ezért újakat kellett fúrnom, meg végül mégse vágtam a polcok szélességéből, hanem inkább csak az akasztósín hosszából, mert pl nekem az bármilyen röviden jó, szerencsére nem öltönyben kell munkába járnom, nem sok olyan cuccom van. Az Ani meg azt mondta, hogy neki se kell végül is sok akasztós hely.

Így nézett ki az ajtók nélkül már a helyén:

img_20180930_110016.jpg

És ajtóval:

img_20181002_113412.jpg

Nem gondoltam, hogy az ajtókat egyedül fel tudom tenni, de sima ügy volt (a lányok szobájában is egy majdnem ugyanilyen, de kisebb szekrény van, ami miatt volt már rutinom).

Az még kimaradt, hogy amikor a parkettaszegélyt feltettem, akkor még úgy gondoltam, hogy mindkét oldalon a falig fog érni a szekrény, ezt most módosítanom kellett, de ez se volt nagy dolog szerencsére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8414280711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása