Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2015. november 23. 16:50 - csallob

10. hét - Burkolás, külső szigetelés

Hétfőn kezdtek a burkolók és minden hidegburkolatot leraktak. Szerdán vittünk nekik sütit, azt is beburkolták :D

Először a fürdő és zuhanyzó csempéjével kezdtek, hogy a Caleo szerelői kedden fel tudják tenni a fűtés termosztátjait. Ez a csempéknél oké is, viszont a festendő falakon nem olyan pozitív, mert le kell ragasztgatni.
Kedden lerakták a fürdőszobai járólapokat és a háztartási helyiségbe is ugyanolyat, viszont a zuhanyzó helyét kihagyták, mert ott a lejtés kialakítása miatt több teendő volt.

Szerda és csütörtökön a nappalit és a folyosót járólapozták, itt szintén azonos burkolat került le. Közben folyamatosan a fugázásokat is megcsinálták.

Ahogy említettem, kedden jöttek a termosztátokat feltenni, én közben Szombathelyen is voltam, egyeztettem a kivitelezővel a költségvetés alakulását, ami elég jó, mert jelen állás szerint 568 ezret levonunk, mivel volt pár hiba a költségvetésben (elfelejtett kivenni belőle olyan tételeket, amikben megegyeztünk, hogy mi szerezzük be magunknak: ajtók, hideg- és melegburkolatok, festés). Ezen a napon vettem meg a parkettát szegélyestől és minden kellékestől együtt.

Sokat voltam kint, mert szabadságon voltam egész héten. Persze sok is volt az intéznivalóm és úgy néz ki, hogy elég jól alakulnak a dolgok. Pakolásznom is kellett a házban, mert a szobákat elkezdtem szabaddá tenni a festéshez.

Csütörtökön jöttek a kőművesek a külső szigetelés miatt, amivel szépen haladtak is, egy nap alatt kb a kétharmadát fel is ragasztották a szigetelésnek. Viszont csak hétfőn jönnek újra, mert valami más is akadt nekik. Azt mondták, hogy a következő héten biztosan végezenk (színezés nélkül, mert azt valószínúleg csak tavasszal lehet majd befejezni az időjárás miatt).

Pénteken csak az egyik burkoló srác jött már, mert csak szioloplasztozni kellett és kádat falazni ytonggal. A zuhanyzó fugázását majd egybekötik a következő héten esedékes parkettázással. Szóval a vizesek is jöttek beállítani a kádat, Itt közben kiderült, hogy véletlenül olyan lefolyószettet vettem hozzá, ami azt is tudná, hogy betölti a vizet, nem kellene külön csaptelep a falra. De mivel nem így lett kialakítva a víz kiállása, ezt a funkciót buktuk, viszont legalább jó drága volt a lefolyószett: 25000 :D (azért ilyen drága, mert Ravak)

Ezen a pénteki napon elkezdtem mindent lefóliázni a festéshez, valamint az apósom elkezdte felkenni a szobákban az alapozót. Szombaton ezt folytattuk a festéssel, a szobák már nagyjából megvannak, egyikben már a 3. réteg is megvan, a többiben kettő. A fürdőkben a csempe szintje fölött kelett még tenni élvédőt az ablakokhoz, ezeket én csináltam, az após meg a másodig réteg glettet kente rá. Ezt én vasárnap lecsiszoltam és lealapoztam a fürdőket és a nappalit.

Pénteken voltam bútorlapot rendelni a konyhához, ami saját tervezés és összeállítás lesz. Azt mondták, kb két hét alatt szabják méretre a lapokat. Viszont munkalapból nem tudtam oylat szerezni, ami kilógó pultot eredményezhetne, szóval mejd később kell ezt még megoldani valahogy.

Mindeközben jó sokat pakolásztam, mert szerdán a bejárati ajtót is kicserélték (rossz volt a nyitásirány), és a 0.6-os ablakokat is odahozták (cserélve lesznek, mert 0.7-esek lettek véletlenül, erről már írtam talán). Szóval mindig oda kellett pakolni, ahol nem folyt semmi munkavégzés. Meg a szigetelést is bepakolták a házba csütörtökön, hogy ne maradjon kint, mert ugye se garázs, se semmi nincs még :(

Jöhetnek a képek? Igeeen :)

Ez a zuhanyzó, de itt még fugázatlanul:

imag0138.jpg

 

Aztán a fürdő kádastól, de még oldalt csempézetlenül (ez a következő héten fog elkészülni):

imag0137.jpg

Nappali (itt még fugázatlanul):

imag0134.jpg

 

Külső szigetelés folyamatban:

imag0136.jpg

Elvileg, ha minden jól megy, következő héten nagyjából kész is leszünk. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr688088150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása