Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2020. október 25. 13:55 - csallob

Retekmotor I.

Ez a bejegyzés megint nem építkezős téma, hanem kókány-barkács :)

Szóval a múltkor említett motort (ami mostantól Retekmotor néven fut) teljesen szétszedtem és a váz, valamint a hátsó villa elment homokszórásra (sok Star alkatrésszel és az Avensis téli felnijeivel együtt), most várom, hogy visszakapjam.

Időközeben rendeltem hozzá gumikat, hátsó lánckereket és benzincsapot, de ezt már múltkor is írtam. Viszont a kerekeket azóta meg is csináltam (Heidenau K46 2,75*17 és Derbi 45 fogas hátsó lánckerék):

img_20201003_162000.jpg

Aztán nem bírtam ki, hogy a hengert ne vegyem le róla, mert nagyon foglalkoztatott, hogy milyen a 6 felömlő és az ablakos dugattyú. Hát ilyen:

img_20201010_144837.jpg

img_20201010_144908.jpg

Meg kellett volna tisztítanom a blokkot szétszedés előtt, de nem esett bele semmi, vigyáztam rá. Összerakáskor viszont eltörtem az alsó gyűrűt, de azóta pótoltam, 40,75 mm-es méret kellett hozzá (ez talán a 3. túlméret, szóval nem sokkal nagyobb 50 cm3-nél).

Itt meg a Babetta gyújtás, és a ventillátorkerék felfogatásának a csodás megoldása:

img_20201010_144920.jpg

Ezzel a motorral most úgy vagyok, hogy szeretném olcsón megúszni, nem mint a másikkal, amire rengeteget költöttem, aztán végül teljesen szar lett a kormánya. Persze abból most egy menő Start fogok összerakni, de azért durva, hogy kb fél miska áll benne. Ez eddig 70 plusz utiköltségben van, ami még kell rá az a világítás, lámpák. Ledes lesz, ITI Tamás már megcsinálta az elektronikát hozzá, az átvételt kell összehoznunk. Én meg a Babetta világítótekercset már előkészítettem (mindkét vége kivezetve):

img_20201018_163310.jpg

Nem biztos, hogy jó lesz ez a tekercs, mert ez még az S51B-ből maradt, és valaki újratekercselte. Tamás 3000-ért szerzett nekem még egy Babetta alaplapot tekercsekkel, szóval lesz tartalékom.

Már alig várom, hogy visszakapjak mindent a homokszórásról (alapozást is kértem) és elkezdhessem összerakni, mert ez a Malaguti váz szerintem nagyon jó lesz terepre. Amikor a szétszedés előtt kipróbáltam, az volt az érzésem, hogy nagyon jól ki tudja mozogni a gödröket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr9016257202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása