Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. december 07. 17:34 - csallob

Robotfűnyíró kaputt

Sajnos ennek annyi lett, nem bírta az esőt, beázott és megállt benne a víz.

Leírom vázlatosan, hogy is történt:

  • az október végi esők alkalmával elraktam a robotot a garázsba
  • majd november közepén elővettem, mert kellett volna kicsit dolgoznia, de sajnos nem indult, nem is töltött, nem is világított, meg se mukkant
  • ekkor ahogy mozgattam, észrevettem, hogy lötyög benne a víz
  • levettem az akkumulátor burkolatát, és kivettem az akksit
  • ekkor a csavar lyukain keresztül kifolyt a víz
  • ezután bevittem meleg helyre, ahol két hetet pihent
  • pár napja újra próbáltam: töltés rendben, de nem indul (ezen a ponton nem tudtam eldönteni, hogy tönkrement-e, vagy csak mivel már nagy a pára általában, emiatt nem indul-e)
  • írtam egy emailt a boltnak, ahol vettem
  • másnap felhívtak, hogy elviszik szervizbe
  • tegnap elvitte egy futár

 Aztán most várom, hogy mi lesz.

Ja, a héten meg szántottak a szomszédban, faszán kitépte az eke a kábelt a földből,amikor nálunk forgolódás után leengedte. Mindenhova kerítés kell, aztán megb........ a kur.. anyját. Összeforrasztani se tudom, mert annyira hátul van, hogy nem tudok oda áramot vinni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1215342700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása