Vannak újabb fejlemények. Lefestettem a vázat és a lengővillát, meg a kormánynyakat, ami az első teleszkópokat tartja S51 esetén. Mert ugye ez egy hibrid gépállat lesz :) Nem a szépségre törekedtem, hanem hogy ne egye tovább a rozsda. Már a múltkori hegesztés után felvittem az alapozót, most meg volt kb 15 fok, úgyhogy ráment a színe, meg a lakk. Persze mivel nem volt egyenletesen lecsiszolva, közelről nézve nem néz ki jól, de messziről elmegy.
Ja igen, a tankkal is próbálkoztam, de olyan ronda lett, hogy vállalhatatlan, azt majd tavasszal megcsinálom rendesen. Anélkül is össze fogom tudni rakni a kismotorkát.
Ez itt egy kép az alap dolgokról, amik kellenek az összeállításhoz:
Ezen kívül jött megint pár alkatrész. A motorblokk hiányos, ezért kellett hozzá a váltót röcögtető két kis alkatrész, ami a berugótengelyre megy, meg ami abból tovább belülre a fogaskerekeket tologató akármihez (fogalmam sincs a nevükről). Ezekkel együtt rendeltem még hátsó teleszkóp szilenteket, meg a lengővilla szilentjéhez gumit, mert azt múltkor elfelejtettem. Így most elvileg ezekkel össze lehet annyira állítani, hogy kerekeken állhasson. A váltó akármijeit meg azért rendeltem meg, mert csak egy helyen találtam meg együtt a kettőt, sehol máshol. Ez volt a mostani csomagban:
Ez 17500 volt összesen, amiből a szilentek pár száz forintos tételek, viszont a két vasdarab jó drága volt (de az eladó szerint ezek eredeti DDR termékek - nem tudom, hogy lehet az ennyi idő után, de mindegy).
A múltkori posztban elfelejtettem árakat írni:
- a ducati gyújtás 32500 volt postával
- a többi (gyújtásburkolat, kipufogó, hűtőkerék, ...) 36000 postával
Aajjaj, most számoltam össze, hogy már 188 ezernél járok, pedig ezt olcsó hobbinak képzeltem az elején, és még kellenek a motorhoz csapágyak, szimeringek, főtengely, henger, dugattyú, hengerfej, meg bowdenek, lámpák. Jajj, mi lesz itt :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.