Először is arról írnék, hogy folytattam az alkatrészbeszerzést. A facebook marketplacen nagyon jó dolgokat lehet találni. Egy sráctól jött az első csomag, amiben a következő képen látható cuccok voltak:
Szerintem a kipufogókönyököt, meg a láncvédőt elcseszte, mert mintha S51-re való lenne, de majd később úgyis kiderül.
Aztán másnap jött még egy csomag, amiben egy gyújtás volt:
Ez egy ducati energia gyújtás, amit szívesen tesznek simsonra, mert elektronikus, nem kell a megszakítóval baszakodni. Még a motort is szét kell szednem, mert csapágy- és szimeringcserét tervezek, meg talán főtengelyt is. A motorhoz elvileg dugattyú kivételével megvan minden, de még nem döntöttem el, mi legyen a hengerrel. Felhívtam múltkor a Táboriékat, 17 a hengerfúrás 60-asra (+ valami sport dugattyú titán gyűrűkkel), 7 a kipufogó menetének javítása, meg persze posta. Viszont az amazonon van 89 euróért komplett 63 cm3-is hengerszett hengerfejjel (ezen azért gondolkodom, mert az én hengerfejem talpa ferde, és még egy ütődésnyom is van az égésterében).
Ma jó sok mindent megcsináltam. Levágtam a vázon rövidebbre a villanyakat, hogy az 51-es eleje rámenjen, meg behegesztettem a lábtartót (bár ezt inkább betaknyolásnak kellene hívnom, mert ocsmány lett, de ugye ez volt életem első hegesztése).
Szóval így sikerült kiflexelnem:
Aztán mivel hiányzott az egyik oldala a motortartó aljának, zártszelvényből pótoltam, ilyen darabot vágtam hozzá:
Így illik a helyére:
Aztán a taknyolóhegesztéses technikámmal így sikerült:
Ugye milyen szép? Itt is megcsodálhatjátok:
Ezután levágtam a villanyakat, és összeillesztettem, hogy lássam, kiadja-e. Itt még a csapágycsészék nélkül:
Szóval így kell majd kinéznie. Emiatt persze a tank nem fog felférni úgy, ahogy a Staron lennie kell, de ezzel tisztában voltam még a vágás előtt is. Aztán majd meggányolom ezt is valahogy. :D
A következő poszt valószínűleg a csodaszépre festés lesz :)
Ja és közben meg kezdenek megérkezni a piros simsonhoz a cuccok kínából, ami szintén fejlődés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.