Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. október 20. 20:37 - csallob

Garázs aljzata

A garázs, mivel nem lett alapozva, eddig elég tré volt, törmelékkel, sóderral volt feltöltve az alja, amire megoldást kellett találni.

Én úgy gondoltam, hogy ha olyan zúzottkővel töltöm fel, ami nem tartalmaz port, akkor jó lehet. Ezért rendeltünk 4m3 20-40-es zúzott bazaltot a magyarlaki tüzépről. Ez most már tömegre árulják, ami ez esetben 5,8t lett. Mivel az udvarba nem tud bejönni ilyen nagy autó, meg a robotfűnyíró miatt egyébként se szerettem volna valahol az udvarban tárolni, megint az utcára lett leöntve.

Ahhoz, hogy fel tudjam tölteni a garázs alját, először ki kellett pakolni, az Ancsi is segített.

Tegnap betalicskáztam, ma pedig a közeli szomszéd Gyulától kölcsön kapott lapvibrátorral megtömörítettem. Egész jól összeállt, de azért ha akarja az ember, el tudja rugdosni a kavicsokat, mert ugye nincs benne poros rész. Viszont azért nem porosat rendeltem, mert akkor továbbra is hordtuk volna be a kocsikba a mocskot.

Rakok ide pár képet, hogy legyen bizonyíték :)

Itt már pár talicskával behordtam, ekkor jutott eszembe, hogy kell fénykép:

img_20191019_103324.jpg

Van itt télapó, meg húsvéti nyúl is :D

Itt a kupac, amiből az előző képen látott pár talicskányi már hiányzik:

img_20191019_103403.jpg

A raklapon meg betonszegélyek vannak, azt is meg kéne valamikor csinálni a ház köré, hogy ne nőjön a fű a kavicsba.

Itt betöltve, vibrálás előtt:

img_20191019_174654.jpg

img_20191019_174629.jpg

Itt pedig vibrálás után:

img_20191020_130405.jpg

Itt meg az eszköz (sose volt dolgom korábban ilyennel, jó cucc, könnyű vele dolgozni):

img_20191020_130414.jpg

Szar volt egyedül kiszedni a talicskából, amikor visszavittem, és nem volt otthon senki, kb 60 kg, de annyi baj legyen. A derekam egész jól megúszta ezt a hétvégét (kb 2 hónapja volt 3 hét, amikor eléggé rottyon volt), a talicskát mindig úgy pakoltam meg, hogy szinte ez összes súly az elejében volt, sose raktam tele. Ezután is mindig vigyáznom kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr10015241792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása