Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. április 02. 14:34 - csallob

Mászóka-hinta-kisház

A régi hintaállványunk már egész rendesen szét volt rohadva, az Ani meg úgyis régóta mondogatta, hogy kellene egy rendes, szóval vettünk egy új gyerek-játszó akármit.

Egy hete hétvégén össze is dobtam, ami azért annyira nem volt egyszerű. Volt olyan eleme, amit csak a végén talaltunk meg :) De azért összeállt, csak utólag ki kellett cserélnem azt az elemet, amire azt hittem, hogy nem szállították le (és helyettesítettem). Aztán most hétvégén még feltettem rá a korlátléceket és a fogantyúkat, amik előzőleg elmaradtak.

Az nagyon jó az egészben, hogy ami volt csúszdánk a régihez, pont akkora, mint az új, szóval egymás mellé most feltettem a két csúszdát, így egyszerre tudnak csúszkálni a tökmagok.

A tetejére még fogok tenni bitumenes zsindelyt, mert az maradt a garázs építésekor, és gondoltam, hogy jó lesz még valamire :) így nem fog majd beázni és talán tovább bírja majd.

Egy darab képem van róla, ezittaz:

img_20190331_172922.jpg

Hátul a kisebb tujákat is 1,5 hete ültettem, pont a játszótérszerelős hétvégén, örültem neki :) De hát pont akkor lehetett jó áron hozzájutni. 30 db, az egyik oldalra 16, a másikra 14 került véletlenül :) A telek végéig még mindig van kb 30-40 m, ahol semmi kerítés nincs...

A hinták mögött látszik még egy hosszúkás magasított ágyás, ami a régi hintaállvány anyagából lett. Ide telepítettük át az epret, sóskát, vetettünk salátát, répát, hagymát, uborkát. Aztán tele is lett :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7014734047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása