Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2015. november 03. 14:04 - csallob

Hitel - első utalás

Ma végre utalta a bank az első részletet, de elég soknak érzem az időt, ami eltelt azóta, hogy beadtuk a papírokat, ez volt június 20-án. A végén necces volt, hogy én félreértettem valamit a szerződéskötéskor: a biztosításra be kell jegyezni a jelzálogot (de a pluszként bevont fedezetre is, ami az Ani szüleinek a pesti lakása), én viszont úgy értelmeztem, hogy ha majd nekünk lesz lakásbiztosításunk. Jelenleg csak építés-szerelési biztosítás van, ami fél évre szól és 21888 ft összesen.
Visszakaptuk az értékbecslési díjakat és a közjegyzői díjakat is (ezeket nem teljes egészében, de ez is valami, talán az áfatartalom, amivel többet fizettünk, mint amit visszakaptunk, nem volt kedvem kiszámolni).

Amúgy úgy látom, hogy egy építési hitel jóval bonyolultabb, mint egy sima lakáshitel (ebbe korábban sose gondoltam bele).

Most végre ki tudtuk fizetni az eddig felhalmozódott számlákat a kivitelezőnek (szerencsére nem problémázott, mivel ő ajánlotta az FHB-t, mert szerinte gyorsak, korrektek - nekem csak a gyorsasággal van bajom).
A beltéri ajtók is mindjárt elkészülnek, azokat is fizetni kell (eddig csak az előleget fizettük ki), valamint kell rendelni hamarosan csempét és járólapot, parkettát is, elég húzós lett volna, ha a bank még mindig tökölődik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr198046926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása