Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2021. május 20. 08:19 - csallob

Az utolsó ereszcsatorna bekötése

Vasárnap gondoltam egyet és nekiestem az utolsó csatornaág bekötésének, ami a nagy csövezés alkalmával elmaradt.

Mivel a holnaputáni mopedrally elmarad, gondoltam, hogy nem a motort csesztetem, hanem csinálok valami hasznosat is :)

Ez csak egy kb 4 méteres szakasz és nagyjából 3-4 óra alatt lett meg úgy, hogy közben figyeltem arra, hogy ne sározzak mindent össze. A gyeptéglákat félretettem, a kiásott földet pedig oda lapátoltam, ahol a múltkori alkalommal is földkupac volt, szóval eleve nincs még fű.

Nem vettem új csöveket, hanem felhasználtam a korábbiakat, tehát kiszedtem a felszín alatt pár centire fekvőkből kettőt, meg persze voltak még maradékok is, idomok is voltak itthon. Aztán majdnem kiadta úgy, ahogy kapásból összeraktam a csöveket, de aztán a csatornánál látszott, hogy 5 centivel hosszabbat kell fektetni. Mivel nem volt már olyan csövem, aminek megvan a tokja, kénytelen voltam elhasználni egy Y idomot csak úgy toldáshoz, mert annak ugye van tokja. Ez látszani is fog a képen, hogy van benne egy ledugózott Y.

Először egy olyan képet teszek ide, amin látszik, hogy hol kellett folytatni. Itt már csak a szürke kupakkal ledugózott rész látszott ki, a többit betemettük ősszel. Ide kellett bekötni:

img_20201229_150125.jpg

Itt látszik kiásva, de kicsit már temettem is vissza, hogy ne mozogjon a cső, amikor a következőt belerugdosom:

img_20210516_132155.jpg

Végül pedig visszatemetve, a füves kockák szépen visszarakva, mintha nem is történt volna semmi:

img_20210516_142714.jpg

Valamikor meg akarom csinálni, hogy a füves és a kavicsos rész között legyen egy szegély, a betonszegélyeket már kb 2 éve meg is vettem :D
És ugyanúgy hátul is a terasz körül is lesz egyszer majd szegély, csak ki kell várni, hogy eljöjjön az ideje.
Na meg a kerítést is be kéne fejezni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr4416566436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása