Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2020. szeptember 06. 12:31 - csallob

Utcafronti kerítés - falazás véglegesítése

Egy hete megcsináltam a bal oldali keskeny oszlopot, sajnos nem fényképeztem, de a lényeg, hogy kellett vésni a szegély támasztóbetonjából, aztán alapásás, alapozás, vasat bele. Majd rájöttem, hogy 1,5 centit emelnem kell az alapján, amit egy zsaluzással korrigáltam. Ezután pedig felfalaztam, és öntözgettem egy hétig. Tegnap pedig felragasztottam (Mapei Adesilex P9 csemperagasztóval) a fedlapokat egy kis gyémántkorongos csiszolást követően, mert sok öntési egyenetlenség volt a betonelemek tetején. A fedlapokat vágni is kellett, amit a munkatársam Zoli frissen vásárolt nagyflexével oldottam meg (köszi itt is). Úgy vágja a betont, mint a szart :D

Szóval most így néz ki a kerítés:

img_20200905_175535.jpg

Még ma kinyomom sziloplaszttal a fedlapok illesztéseit, és akkor ez a része kész lesz.

Aztán tegnap vettem vasat is a kapukhoz, meg zárat a kiskapuhoz, fúrókat, műanyag dugókat a zártszelvény zárásához, nemsokára jöhet a hegesztgetés. Aztán jó lenne már kitalálni, hogy melyik gyártótól rendeljük meg a kerítésléceket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1516192058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása