Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2019. február 19. 14:52 - csallob

Még egy kis csövezés és tűzifa

Szombaton jó idő volt, ezért újra csövezgettem kicsit :)

A terasz alatt kellett egy 110-es pvc csövet letennem, hogy a ház túlsó oldaláról is elfolyjon a víz a p.csába. De ez nem volt olyan egyszerű, mert volt már ott cső, csak éppen ellenkező irányba lejtett, mert eddig a földbe ásott tartályokba folyt a víz. Ezek a tartályok ezután már nem lesznek használva, majd meg kiderül, hogy lesz-e kedvem kiszedni őket. Szóval felszedtem a csöveket a terasz közepe alól, aztán leraktam a ház tövébe (jó környezetvédő módjára újrahasznosítottam). Volt rajta kavics és geotextil takarás, volt is küzdelem rendesen, sokat kellet a terasz alatt kúszni-mászni.

Jöjjenek a képek:

Innen jön a cső és megy át a terasz alatt:

img_20190216_165230.jpg

A T-idomba meg bekötöttem még a terasztetőről láncon lefolyó víz elvezetéséhez is egy csövet, de elfelejtettem lefénykepezni.

És ide kötöttem be a másik oldalon:

img_20190216_155938.jpg

Itt megy a bejáró alatt ki a patakba.

Aztán még szereztem tűzifát is. Ez egy héttel korábban történt. Az egyik szomszéd jött át megnézni a teraszt, mert ő is hasonlót akar építeni, és láttam, hogy fát pakol. Kérdeztem, hogy honnan, mennyi, meg minden. És délre kb szerzett nekem is. 6,5 m3 bükk, méteres hosszban hasogatott fát. Ez kb a következő 2 évre elég is lesz.

Mivel a traktort nem mertem beengedni az udvarba, megint hódolhattam az egyik kedvenc sportágamnak, a talicskázásnak :D (a másik meg az ásás, azt is nagyon szeretem).

Így nézett ki a ház előtt leöntve:

img_20190210_085551.jpg

Így meg a kertben összerakva (majd le kell takarnom):

img_20190210_132029.jpg

És ami még fontos, hogy megmetszettem a kisfákat, szőlőt, málnát, szedret, és remélem, hogy nem lesz már fagy.

A kerítésépítés elmaradt ősszel, mert kicsit későn vettük meg a cuccot. De igazából nem is kellett, mert idén nem jöttek a szarvasok.

Ma megjöttek a garázskapuk, erről majd írok, ha beszerelem.

Aztán fel kéne töltenem földdel az udvar alacsonyabb részeit, mert el kellene tüntetni a veteményeskertre hordott földkupacot, amit az őszi csövezéskor csak gyorsan oda hordtam, mert nemsokára jön a tavasz, és kell, hogy legyen paradicsom, meg ilyenek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr514636198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása