Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2018. december 20. 13:01 - csallob

Apróságok

Szabadságon voltam, amikor a fúrást csináltam, ezért akkor is megcsináltam pár dolgot, meg azóta is:

  • Kerítés a garázs mögül a túloldalra került: 3 kerítéspanel felesleges volt a garázs mögött, ezért azokat áttettem a másik szomszéd felőli oldalra
  • A bejáratunknál a lépcsőt kifugáztam és sziloplasztoztam (ez még régebben valamikor talán tavasszal burkoltam le), nem is lett rossz, most csináltam először ilyesmiket
  • Elkezdtem intézni a fundamentát, amiből a kisebbik hitelünket végtörleszteni tudjuk elvileg, ha a vezér le nem nyúlja
  • Az osztrák dolgok (családipótlék-különbözet, adóbevallás,...) intézését is elkezdtük, mert az Ani talált egy csajt, aki ezzel foglalkozik, és mert nekem nincs rá kapacitásom -> ebből én napelemre akarok gyűjteni, de azért majd még számolgatok
  • vettem egy földfúrót: ezzel fúrtam át az út alatt, meg majd kerítést akarok összehozni a szarvasok ellen
    • ehhez vascsövekből csináltam hosszabbítót, mert hosszan kellett vele fúrnom, ahogy ez az előző posztban már megíródott vala :)
    • Meg is jöttek azóta a cuccok a hátsó drótkerítéshez, hogy a szarvasok ne rágjanak le mindent
  • a kandalló is folyamatosan fejlődik, amiről még mindig nem írtam, most éppen a tűztér előtti párkányhoz csináltam fából sablont, ami alapján meg lehetne csináltatni műkőből (vagy akár márványból is)
  • Ültettem 10 diófát, 2 mogyorófát és egy barackfát, meg egy tulipánfát a kertbe; és a ház elé még két tulipánfát (tele leszünk fával, ha minden jól megy)
  • El kellene kezdenem a vízelvezetés csöveit bekötözgetni az út alatti csőbe, de nem sok kedvem van nekiállni egyedül, mint ahogy a kerítésépítésnek se :D

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8714280791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása