Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2018. február 08. 20:31 - csallob

Haladás, mert szabadságon voltam

Múlt héten szabadságon voltam, így szerencsére sok mindent el tudtam intézni.

Viszont előtte valamelyik hétvégén az Ani garázsrésze előtti területet le tudtam gyeprácsozni, így ő már nem dagasztja a sarat. Viszont a tüzépen nem volt elég készleten, ezért az én oldalamra nem maradt elég, szóval azóta is kaparászom reggelente a jeget, mert nem merek beállni a sár miatt. Ha egyszer teljesen meg lesz csinálva végre, nem lesz több gondunk a sárral és a jégkaparással, ezt már eléggé várom :)

Még szintén a szabadság előtti valamelyik héten jött 4 éjjeliszekrény, és hogy mindenkinek jó legyen, ezeket is összeraktam. Valamint tettem az ágy fejtámlája mögé ledes világítást, ami szerintem tök jó, mivel így nem kell az éjjeliszekrényre kislámpa.

img_20180207_183529.jpg

Valamikor mostanában egy előszobabútor is jött, szintén összeraktam. Ami pedig a helyén volt komód, bekerült a lányok szobájába, ami annak a helyén volt, még a pelenkázós komód, az pedig kiment a garázsba :) Úgyis le volt szakadva a teteje, mert valaki ráállt (a tetejének a közepére) ;)

 img_20180207_183634.jpg

Aztán nekiálltam villanyt szerelni a garázsba a szabadság előtti vasárnap, mert amióta be van burkolva az oldala, elég sötét van bent, és mivel tél van, ezért még jobban :) Szóval megoldottam, hogy mindhárom részben külön villanykapcsolóval lehessen fényt varázsolni. Volt még itthon egy csomó maradék kábel, így csak pár métert kellett vennem, plusz wagokat, kapcsolókat és kötődobozokat. Erről nem lesz kép, a lényeg, hogy ez is megoldva. Valamikor majd még egy mozgásérzékelős lámpát akarok feltenni, mert az se lenne rossz, hogy amikor kiszállunk a kocsiból, nem sötétben kellene keresni a villanykapcsolót (amíg pl a gyerekeket kiszabadítjuk az autóból). Volt még a pesti lakásból egy ledes ufólámpánk, azt tettem fel az egyik részbe, a másik kettőben meg lóg egy-egy villanykörte simán foglalatban.

Aztán hétfőn levittem a Kiát szervizbe, mert a megvétele óta tudtuk, hogy valamikor kormányművet kell cserélni. Ezt csak úgy sikerült megoldani, hogy szétbontották, megnézték, hogy pontosan melyik van benne a lehetséges négyféle közül, aztán csak csütörtökre lett meg az új, amit aznap be is szereltek. Aztán pénteken visszavittem, mert bal elöl kopogott valami, szerencsére csak stabilizátor volt, délutánra kész is tudott lenni.
Így, hogy csak az én autómmal tudtunk közlekedni, minden nap én vittem a családot oviba és dolgozni, aztán 2 után össze is szedtem őket :) Emiatt nem volt túl sok időm, mert mindig futkozni kellett valahova.

Szerencsére azért volt időm szétborítani a bicajomat, mert már elég szar állapotban volt (14 ezerért vettem kb 8 éve, használt osztrák). Viszont el kellett futnom hajtókar leszedőt és kazettaleszedőt szerezni, de szerencsére ezekkel sikerült majdnem simán. Majd ha összerakom az új alkatrészekkel, írok róla.

É most következzen a legnagyobb véghezvitt tett: több, mint két év után felraktam a parkettaszegélyeket, juhúúú :) De persze csak három szobába a négyből, mert a sok futkosás miatt a dolgozóra már nem maradt időm. És most már biztos vagyok benne, hogy a burkolók az építkezés végén át akartak verni (azt mondták, hogy a gyári műanyag klipszes megoldás nem jó, ezért ők szögbelövővel akarták átlőni, amit nem engedtem), mert felraktam a gyári cuccaival, és nem akar leesni. A szegély látszik valamennyire a fenti sötét képen is. És azért van ott vége, ahol, mert oda jön majd valamikor a beépített szekrény. Teszek azért ide is egy képet, ahol a lányok komódja is kicsit, és a szegély viszont jobban látszik:

img_20180207_183427.jpg

Ez most ennyi, a kandallós írás tovább tolódik, lehet, hogy csak akkor írok írok róla, ha teljesen kész lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7613640526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása