Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2015. szeptember 01. 11:28 - csallob

Pottyantós építése

Alapozáskor az egyik kőműves srác mondta jóindulatúan, hogy nem ártana, ha összehoznék legalább egy pottyantós wc-t, mert egyebként mindenki a ház sarkaihoz fog huggyantani és nekik is büdös lesz, amikor a szigetelést csinálják, meg nekünk se lesz jó :)

Ezért 4 tábla osb, 4 db 3 méteres tetőléc és maradék zsaluanyagok felhasználásával összedobtam a bódét. 
Az osb-t még a jelenlegi lakhelyünkön (Ani szüleinél) méretre vágtam, mert a telken nem volt áram. De pénteki napon hozták a villanyórákat, vasárnap neki tudtam állni az összeszerelésnek (mert szombaton le kellett dolgozni az aug 20-át).

Az összedobás egyszerű volt, de az ásás nem, mert kb egy hónapja nem esett eső, az agyagos föld pedig olyan száraz volt, hogy csak pár centire tudtam lebökni az ásót. A vízóraakna és a szennyvíz kiépítésekor nem volt ilyen ásási probléma. Csákányom még nincs, így nagy nehezen kiszenvedtem egy fél ásónyomnyi gödröt a lábak helyén és a pottyantós gödör helyén is, aztán vödörrel hordtam beléjük vizet, így másnap simán ki tudtam ásni :)

A bódé méretei: 125*100 és elől 210, hátul 190 magas. A pottyantógödör 50*50 és 80 cm mély, remélem elég lesz arra a pár hónapra :)

Fényképet is lőttem az összeszerelésről:

imag0676.jpg 

És egy fénykép a félkész állapotról:

imag0677.jpg 

A szomszéd csirkéi és disznói mellett remélem, hogy nem fog senkit zavarni :)
Úgy tervezem, hogy majd az építkezéskor keletkező forgácsot, fűrészport mindig felhasználom a szagok közömbösítésére, mint az alomszék esetében szokták: fűrészpor+víz elveszi a szagokat elvileg. Ezt a Denzeliii már kipróbálta és alkalmazza is pár éve, nála működik. Nálunk is működnie kell.

Végül egy kép a kész állapotról:

imag0680_1.jpg

15000 Ft-ból sikerült kihoznom, és ha jó infokat találtam a neten, ez kb. egy mobilwc bérlésének egy havi költsége, itt meg nagy valószínűség szerint legalább 3 hónapig kell kitartania.

A kivitelező azt mondta, hogy felvonulási épületre nincs szükség, ezt szerencsére megússzuk :)
Ezután már jöhetnek építeni a faszerkezetet, várjuk nagyon!

Innentől kezdve már nem visszamenőleg fogom írni a posztokat (most fogytak el), hanem mindig igyekezni fogok az aktuális történéseket gyorsan ledokumentálni.

Címkék: WC Barkácsolás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr627693454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása