Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2022. november 02. 15:39 - csallob

Szegély és ágyás a terasz körül

Múlt héten betonozgattam kicsit egyedül, mert az Aninak már korábban megígértem, hogy a terasz körül kicsit eligazítjuk a terepet. Szerinte nagyon ronda volt, ahogy be lehetett látni alá és a föld keveredett a kaviccsal.

Szóval kiástam, kevertem betont, vagdostam szegélyköveket, ahogy kellett ahhoz, hogy kiadja. Majd beigazítottam mindent. Másnap visszatemettem, a külső oldalon visszapakoltam a "gyeptéglákat" és ilyen lett:

img_20221023_174621.jpg

img_20221023_174636.jpg

Ekkor még volt kupi a teraszon, mert nem volt még visszapakolva minden a garázsba, mivel folyamatos öntözés alatt volt az aljzatbeton. A szegély mellett látszik az is, hogy a robotfűnyíró kábeljét is át kellett alakítanom, az is jó játék volt, főleg kiszedni az eredeti helyéről, mert persze itt pont leástam, amikor telepítettem :)

Ezen a héten hétfőn hoztam kavicsot, előtte az Anival ültettünk babérmeggyeket, meg legeotextileztük. A végeredmény pedig itt látható:

img_20221101_134558.jpg

Még valamikor a málna és szeder karóit kell kicserélnem betonozott zártszelvény oszlopokra, mert a fák már teljesen kirohadtak. Ez lesz még egy kis betonoznivaló.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2017968800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása