Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2021. június 06. 18:32 - csallob

Rieju RR50

Vettem csütörtökön egy motormaradványt olcsón, ami egy Rieju RR50 (azt hiszem):

img_20210603_091351.jpg

Pár dolog hiányzik róla, ahogy ez látszik is :)

55000-ért vettem itt a közelben Rönökön, a srácnak van egy ugyanilyenje, szerintem ezt alkatrésznek vehette, aztán ami maradt, azt elpasszolta. Kaptam hozzá még pluszba egy 70-es hengert is.

A motorja beindult, amúgy semmi vezeték nincs bekötve. De nekem pont a blokkja kell, ami egy Minarelli AM6. Ez elvileg gyárilag 9 LE, nagyobb hengerrel meg még több is lehet. Ennek a váza majdnem teljesen megegyezik a Malgutiméval. Szóval vagy bekerül abba, vagy marad ebben a vázban, ahogy majd jobban össze lehet hozni. Tehát nem akarok még plusz egy motort. Most 19-én letudom a mopedrallyt a Simsonblokkos Malagutival, aztán annak a blokkja bekerül az eredetileg tervezett helyére, a Starba, ami szép motornak készül majd. Aztán a Malaguti és a Rieju remélem, hogy kiad majd egy überfasza mopedrally gépet (majd a következő alkalomra). Szóval nem maradok tákolásos szerelgetés nélkül továbbra sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1516583840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása