Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2016. március 30. 13:03 - csallob

Tükrök

A fürdőszobákkal végre eljutottunk odáig, hogy vannak tükrök. A fürdőbe egy tükrös szerkrény került, a zuhanyzóba pedig egy tükrös polc. Ezek ikeás cuccok, az Ani szülei hozták, amikor kb. 3 hete mentek festeni Pestre a Gabcsi- és Encilla lakba.

Mindegyiket a gyári rögzítőppontjainál tettem fel (nem volt kedvem áthekkelni), így nekem alacsony mindegyik (a hajamat nem látom felegyenesedve), de amikor kézmosáshoz lehajolok amúgy is a mosdóhoz, látom magam normálisan. De úgyis én vagyok legmagasabb a családban, másokat nem nagyon zavarhat ez :)


A válaszfalakban a plafontól 95 cm-re vannak a vízszintes merevítők (ez a felső konyhaszekrénynél is így volt, ott írtam is róla talán, hogy emiatt ott a függőlegeseket kellett megkeresnem), ezért ez a magasság adott, hogy ide kell feltenni mindent. Mivel előzetesen fogalmunk se volt, hogy milyen bútorok lesznek, így jártunk (ha tudtuk volna, lehetett volna betenni mindenhova plusz merevítéseket).

Így néz ki a fürdőben lévő tükrös szekrény (a fugához képest úgy néz ki, mintha nem lenne függőlegesbe állítva, pedig de): 

imag0228.jpg

Ez pedig a zuhanyzóban lévő polcos:

imag0229.jpg 

Az látszik a képeken, hogy lámpáink még sehol nincsenek, szerintem nem is lesznek egy darabig :) A leggyakrabban használt helyiségekben már régen kicseréltem ledes izzókra a villanyszerelők által felrakott simákat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr498523494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása