Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)

2021. augusztus 06. 16:50 - csallob

Rieju RR50 II. - A műanyag motor

Nemrég írtam róla, hogy vettem egy hiányos RR50-est, aminek a blokkját a Malagutiba kellene tenni... Na azt kár volt megvenni, mert azóta felbukkant egy hirdetés, amiben egy komplett ugyanolyat 150-ért kínáltak. Amilyen hülye vagyok, azt is megvettem (pont a lányok 7. szülinapján) :)

206810050_1117426095446975_453650427318882152_n.jpg

Aztán azt terveztem, hogy eladom az S51B-t, mert már alig fér el a sok cucc a garázsban, de azt se lehet, mert a lányoknak kelleni fog (azt mondták), ha nagyok lesznek (egyiké lesz az S51B, másiké a Star - ami még darabokban van). Ha így emelkednek a Simson árak, mint az utóbbi időben, akkor tényleg hülyeség lenne eladni, mert egy vagyont fognak érni :)

Szóval most van egy pár Rieju RR50 alkatrészem is. :)

A képen látszik, hogy ezen supermoto kerekek vannak (17"), de a másikból van egy első enduro kerekem (a korábbi posztban látszik, 21"), meg azóta vettem egy hátsót is (18").

img_20210719_201228.jpg

A fejidom nem eredeti rajta, de a bontottból van egy, lehet, hogy lecserélem. Aztán vettem hozzá egy 19-es dellorto karburátort (még a dobozában pihen), mert most egy 12-es van rajta (így tud kb 65-ös végsebességet 11-52 áttétellel). Tehát a lánckerekeket is cserélni tervezem 14-48-ra, úgy elvileg 80 fölött lesz a vége. Lehet, hogy nem ártana egy új hengerszett se (pl 70 cm3-es). Plusz még egy kormánymagasítót rendeltem kínából, amit fel is szereltem már.

A fehér színe nagyon nem tetszik, át kéne fújnom valami jó fosbarnára :D

Soha nem akartam ilyen műanyagburkolatos izét, de úgy éreztem, hogy nekem nincs annyi időm, mint amennyit elcsesztem az előző kettő mopedrallys motor bütykölésével...

Kormánymagasító:

img_20210802_175120.jpg

Dellorto BHBG 19 DS:

img_20210729_095444.jpg 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszhazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7316651052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Építkezésünk és családunk történéseinek valamiféle dokumentációja, na meg a barkácsolás :)
süti beállítások módosítása